Bestyrelsens opgaver

Bestyrelsen er valgt til at administrere og varetage foreningen og medlemmers interesse. Tegner foreningen udadtil (formanden og kassereren), formanden er den der repræsenterer foreningen.

  • Afholder bestyrelsesmøder (januar, april og september samt diverse ad hoc møder).
  • Afholder generalforsamling i marts måned, inkl. Booking af lokaler.
  • Sikre den daglige drift af foreningen.
  • Vedligeholde medlems kartotek.
  • Sikre indbetaling af kontingent.
  • Administrere medlemmers penge og aktiver bedst muligt.
  • Medvirke til at medlemmer til enhver tid overholder og efterlever G/F’s vedtægter.
  • Udforme og uddele velkomst skrivelse til nye medlemmer.
  • Besvare forespørgsler fra ejendomsmægler.
  • Deltager i kommunale udvalg og grupper med interesse for G/F.
  • Kontakt til kommunale instanser.
  • Indhenter tilbud på opgaver i forhold til vedligeholdelse eller ny etablering.
  • Kontakt til udførende firmaer og leverandøre til G/F, samt Kontrollerer arbejdets kvalitet og udførelse.
  • Vedligeholde G/F’s hjemmeside med løbende opdatering omkring igangværende og kommende arbejder.